توجه : در حال بروز رسانی سایت هستیم . مطالب قدیمی میباشند

دانش و فناوریکنسول و بازی
موضوعات داغ

بهترین بازی های ویدیویی سال ۲۰۲۳

بهترین بازی های ویدیویی 2023

سال ۲۰۲۳ یکی از بهترین سال‌های ویدیوگیمی در دهه گذشته بود. از بازی‌های بسیار بزرگی که انتظار طرفداران خود را برآورده کردند تا بازی‌های کوچک‌تر و غافل‌گیرکننده‌ای که توانستند خوش بدرخشند. اما کدام بازی توانسته در سال ۲۰۲۳ نظر ما را بیشتر به خودش جلب کند؟ در ادامه با ویجیاتو همراه باشید.

در زیر بازهایی مختلف را بررسی میکنیم :

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom دنباله‌ای بر یک شاهکار است و کاری می‌کند که نام زلدا جهانی‌تر از همیشه شنیده بشود.

حالا دیگر چه فن نینتندو باشید چه نباشید؛ نام سری زلدا به گوشتان خورده و باید بدانید که هر بار عرضه یک بازی از این سری می‌تواند منجر به ظهور یکی از بهترین بازی‌های سال باشد. نینتندو در سال ۲۰۲۳ جادوی خود را در چندین اثر جای داد و گل سرسبد آن در زلدا بود. بازی دنیایی گسترده دارد و

 خلاقیت تام را به همه گیمرهای خود هدیه می‌دهد. شما در جهان پهناوری که بازی خلق کرده به شکل‌های مختلف می‌توانید پیشروی کنید و مطمئن باشید که در کنار این گیم‌پلی جذاب و درگیرکننده داستان شگفت انگیز و گرافیک خیره‌کننده‌ای همراهتان است. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک سلسله جلسه تراپی برای همه گیمرها است که می‌تواند آرامشی وصف‌ناپذیر را به همه گیمرها اعطا کند.

 

 

 

به جرات می‌توانیم بگوییم که نسل جدید بازی‌های ویدیویی، نسلی که با کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری شروع شده است، تازه جان گرفته؛ طوری که بالاخره قرار است در سال میلادی ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی بازی‌های بزرگ و مهم برای این نسل تازه‌ی کنسولی باشیم؛ بازی‌های ۲۰۲۳ قرار است اتفاقات مهمی در این صنعت برای‌مان رقم بزنند.

 

Resident Evil 4

کار راحتی نیست که یکی از بهترین بازی‌های دهه 2000 را از نو بسازید و باز هم اثری کم‌نقص خلق کنید. اما کپکام ثابت کرده که می‌تواند هراثری را به بهترین شکل ممکن از نو بسازد. اغراق نیست اگر بگوییم که ریمیک Resident Evil 4 بهترین شوتر سوم شخصی‌ست که در چند سال اخیر منتشر شده. ریمیک Resident Evil 4 یک بازسازی ساده نیست؛ از گیم‌پلی بگیرید تا داستان‌گویی، همه چیز از نو ساخته شده و کپکام نشان می‌دهد که یک بازی بسیار خوب هم با نوآوری می‌تواند به بازی بسیار بهتری تبدیل شود. در کنار این موارد، المان‌های سرگرم‌کننده و البته حس نوستالژی باعث شده تا Resident Evil 4 Remake یکی از بهترین و کم‌نقص‌ترین بازی‌های امسال و یکی از تاثیرگذارترین بازی‌ها در زیرژانر اکشن و بقا هم باشد.

 

 

 

Marvel’s Spider-Man 2

اینسامنیاک گیمز کار خیلی سختی برای ساختن دنباله بازی اول داشت و حالا با انتشار بازی دوم، کار آن‌ها برای بازی سوم سخت‌تر هم می‌شود.

اگر انیمیشن Across the Spider-Verse تا به امروز عرضه نمی‌شد، می‌توانستیم داستان Marvel’s Spider-Man 2 را بهترین داستانی که از اسپایدرمن تعریف شده بود، بدانیم. سازنده‌ها، کاراکترهای متعدد داستان را بسیار خوب تعریف می‌کنند و با انتخاب یک پلات داستانی تاریک، لحظاتی را خلق می‌کنند که تا مدت‌ها در ذهن هر دوست‌دار مرد عنکبوتی باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

 

 

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

شروع نه‌ چندان دلچسب Cyberpunk 2077 با پایانی زیبا، به‌یادماندنی و جذاب تحت عنوان Phantom Liberty به پایان رسید. یک بار دیگر سی‌دی پراجکت نشان داد که ما با یک بسته الحاقی ساده مواجه نیستیم و سورپرایزهای زیادی در انتظارمان است. داستان، شخصیت‌پردازی، تنوع مراحل و المان‌های تازه اضافه شده به گیم‌پلی در Phantom Liberty تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد از جهان سایبرپانک را برایتان رقم می‌زند. تجربه‌ای که پایانش قطعا تا مدت‌ها گوشه ذهنتان باقی می‌ماند.

 

Shadow Gambit: The Cursed Crew

یکی از بهترین بازی‌های امسال در سبکی عرضه شد که خواهان زیادی نداشت و در نهایت استقبال کم از آن سبب شد تا پرونده‌ی استودیو سازنده‌اش بسته شود. بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew ماجراجویی تعدادی دزد دریایی بازگشته از گور را روایت می‌کند که در دنیایی فانتزی و کمدی، هدف نابودی دشمنشان را دارند و مرحله به مرحله خلاقیت شما را با گیم‌پلی منحصربه‌فردی که دارد به چالش می‌کشد. این بازی که دست کم ۴۰ ساعت محتوای غیرتکراری و ارزشمند برای تجربه کردن دارد، به‌‌زودی با یک آپدیت جدید و مراحل بیشتر، گسترش پیدا می‌کند. گرچه استودیو سازنده‌ی این بازی با کارنامه‌ی بسیار درخشانش بسته شد، اما به عنوان آخرین تلاشش، یک اثر به‌یادماندنی به جای گذاشت.

در چشم‌انداز همیشه در حال تکامل بازی‌های موبایل، کاربران اندروید انتظار دارند جریانی مستمر از عناوین خلاقانه و جذاب وجود داشته باشد تا آنها را سرگرم کند. با ورود به سال ۲۰۲۳ جامعه‌ی بازی های اندروید مشتاقانه منتظر موج بعدی عرضه بازی ها بود که آماده تعیین استانداردهای جدید در گرافیک، گیم پلی و لذت کلی صنعت بازی‌های موبایلی بودند. در این مقاله، ما سفری را برای کشف بهترین بازی‌های ۲۰۲۳ اندروید آغاز می‌کنیم و در دنیای متنوعی از ژانرها، از ماجراجویی‌های اکشن گرفته تا پازل‌های هیجان‌انگیز، به شما کمک کنیم بهترین عناوین را کشف کنید.

اکوسیستم بازی اندروید همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و برای همه‎‌ی علاقمندان به بازی‌های موبایلی گزینه‌هایی برای بازی وجود دارد. به ما بپیوندید تا به دنیای این بازی ها وارد شده و مکانیک گیم پلی، زیبایی بصری و ارزش کلی آن ها را ارزیابی کنیم. چه یک گیمر اختصاصی باشید یا یک بازیکن معمولی که به دنبال راهی سرگرم کننده برای گذراندن زمان هستید، حتما یکی از عناوین لیست بهترین بازی های ۲۰۲۳ اندروید شما را راضی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023