توجه : در حال بروز رسانی سایت هستیم . مطالب قدیمی میباشند

فوتبالورزشی

کنفرانس خبری جواد نکونام قبل از دربی

جواد نکونام : حالا این همه داربی‌ها زیبا نشده چرا این بار به دنبال زیبا شدن داربی هستید؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از داربی ۱۰۲ گفت: نیاز به تمرکز بالا داریم و به بچه‌ها هم گوشزد کرده‌ایم. امیدواریم بازی دلچسبی برای هواداران باشد.

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از داربی صد و دوم اظهار کرد: مثل تمام بازی‌ها سعی می‌کنیم روی نقاط قوت و ضعف حریف شناخت داشته و برای این بازی برنامه داشته باشیم. نیاز به تمرکز بالا داریم و به بچه‌ها هم گوشزد کرده‌ایم. امیدواریم بازی دلچسبی برای هواداران باشد.

نکونام درباره رویارویی دو تیم مدعی قهرمانی عنوان کرد: مدعی قهرمانی یک بحث است که کاملا جداست و اول فصل به هواداران گفتم و روی صحبتم با آنهاست؛ گفتم بعضی وقت‌ها کلاه سر ما می‌رود که برخی شیطنت‌ها ما را از راهمان دور می‌کند. برخی تغییرات مدیریتی در استقلال ما را از هدفمان دور کرد. تا استقلال به صدر جدول آمد فشارها شروع شد. نمی‌دانم چرا برخی تیم‌ها که بازیکن گرفتند و از ما خیلی شرایط بهتری دارند و حتی همین الان که باید بازیکن از لیست خارج کنند تا بازیکن بگیرند، صحبت نمی‌کنند؟ وقتی به صدر آمدیم همه گفتند باید قهرمان شویم، اصلا اینطور نیست. لیست امسال ما شده ۱۹ بازیکن زیر ۲۵ سال و شرایطی که تیم‌ها سال گذشته داشتند باعث شد استقلال از همین روند دور شود.

سرمربی استقلال در مورد صدرنشینی غیرمنتظره تیمش و فشار برای بردن داربی گفت: کسانی می‌گویند باید قهرمان شویم و داربی را ببریم، باید حواسمان باشد که سرمان کلاه نرود. استقلال امسال تیم خوبی دارد و باید باهوش باشیم. فقط این افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند دشمن استقلال هستند. ما هیچ ابزاری نداشتیم و شرایط ایده‌آل نبوده است. بچه‌ها زحمت کشیدند و برنده شدند و اصلا نگاه نمی‌کنم که چند امتیاز داریم و چه کار می‌کنیم. در هر بازی باید بجنگیم.

در ادامه خبرنگاری از نکونام پرسید «آخرین تقابل شما و هاشمی‌نسب با پرسپولیس خوب نبود، این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟» سرمربی استقلال پاسخ داد: به داربی‌های دیگر کاری ندارم چون شرایط خاص خودش را داشته است. آقای هاشمی‌نسب حرف خودش را رک می‌زند و اگر کسی عملی انجام ندهد، عکس العمل ندارد. بازی‌های گذشته تمام شده و فردا یک بازی جدید است.

نکونام همچنین در پاسخ به این سوال که «با توجه به کمبود بازیکن، وجود چند مصدوم برای تیمش دردسرساز نیست؟» گفت: اگر می‌گفتم باید بازیکن بگیریم برای همین روزها بود. حداقل تیم‌ها می‌توانند بگویند که در تعطیلی‌ها چقدر مصدوم داشتند. این وسط فقط به نفع تیم‌هایی شد که در آسیا بازی می‌کردند. از سازمان لیگ می‌خواستیم یک روز بازی ما و فولاد را جلوتر برگزار کند که چون ملی‌پوش نداشتیم این اتفاق نیفتاد و این شرایط واقعا به ما ضربه زد. الان هم مصدوم داریم و امروز خداراشکر دو تا از چهار مصدوم ما تمرین کردند و صبر می‌کنیم که فردا تصمیم بگیریم.

در ادامه خبرنگاری به نکونام گفت «در داربی فصل گذشته یک درگیری پیش آمد و گل‌محمدی به سینه داور زد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد،» سرمربی استقلال اظهار کرد: در تمام بازی‌ها داور تعیین کننده است و از ابتدای لیگ تا الان چند تیم ضرر کرده‌اند که کاملا مشخص است. اگر VAR باشد امتیازات واقعی تقسیم می‌شود. استقلال همیشه متضرر بوده و سال‌ها شرایط علیه استقلال بوده است. امیدوارم با آمدن VAR این شرایط برگردد.

در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی سوال شد که «استقلال سقف قراردادها را رعایت نکرده و سانروف دارد، واکنش شما به این اتهام چیست؟» نکونام پاسخ داد: تکلیف ما مشخص است. کسانی که با سوال‌هایشان به ما بی احترامی می کنند مطمئنا خط‌دهی شده است اما بی احترامی نباید باشد. بازیکنان دو تیم وقتی به زمین بیایند، مشخص می‌شود که قیمت‌ها چگونه است. تاییدیه هوادار میلیونی هم مشخص است و همه چیز روی میز است. اینکه یک امتیاز یا چند امتیاز کم شود بر عهده افرادی است که تصمیم گیرنده هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023