توجه : در حال بروز رسانی سایت هستیم . مطالب قدیمی میباشند

اجتماعیخودرو

خبری خوش به صاحبان خودروهای توقیفی/ از شنبه 21 بهمن اقدام کنید

به گزارش الوصنف ، سعید منتظرالمهدی، ​سخنگوی پلیس از ترخیص وسایل نقلیه‌ای که در چارچوب مقررات پلیسی، توقیف فیزیکی شده‌اند به مناسبت جشن انقلاب و مبعث پیامبر اسلام خبر داد.

او درباره جزئیات این خبر گفت: در سالروز مبعث پیامبر رحمت و در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی و در راستای افزایش رضایت شهروندان از خادمان‌شان در مجموعه پلیس، بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه‌ای که صرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده‌اند، می‌توانند از شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن “پلیس من” با مراجعه به قسمت پلیس راهور و “صفحه ترخیص خودرو” نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سخنگوی پلیس تاکید کرد: ترخیص خودروهای توقیفی شامل کلیه تخلفات رانندگی و موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است و البته مشمول خودوهایی که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، نمی‌شود.

به گفته منتظرالمهدی، همچنین به جهت تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، از طریق ستاد ترخیص پلیس راهور فراجا نسبت به تقسیط جرایم رانندگی اقدام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023